× PRØV AT HANDLE PÅ VORES NYE WEBSHOP - og modtag en gave som tak !

En attraktiv arbejdsplads

Vi bruger størstedelen af vores liv på en arbejdsplads. Derfor ser vi vores medarbejderes trivsel og velfærd, som et af vores vigtigste ansvarsområder. Vi ønsker at være en arbejdsplads hvor vores medarbejdere får plads til at udvikle og uddanne sig, både fagligt og socialt. 

Hver medarbejder har en afgørende rolle for, at vi, som Jydsk Emblem Fabrik A/S, kan arbejde med vores samfundsambition.

Vi respekterer og anerkender vores ansatte som vores væsentligste værdi, og gennem en åben virksomhedskultur, fastlagte medarbejderpolitikker samt gode uddannelsesmuligheder er det Jydsk Emblem Fabriks ønske at sikre motiverede medarbejdere med stærke kompetencer og høj faglighed. Gennem åben dialog i hverdagen tilstræber vi et arbejdsmiljø, hvor hvert enkelt individ behandler sine kolleger med respekt og værdighed. Vi anser forskelligheder som en styrke og tilskynder til åben og ærlig kommunikation.

Som en del af vores arbejde med arbejdsmiljøet og vores medarbejderes vilkår har vi hos Jydsk Emblem Fabrik A/S overenskomst med GRAKOM.

Fokus på de gode oplevelser

På Jydsk Emblem Fabrik har vi ikke kun fokus på et godt arbejdsmiljø, men også på de gode oplevelser. Det er utroligt vigtigt for os, at vores medarbejdere får gode og mindeværdige oplevelser, i den tid man er ansat. Jydsk Emblem Fabrik har flere gange, med alle deres medarbejdere, været på flere udlandsture.

Hos Jydsk Emblem Fabrik er det at stille krav til vores værdikæde og leverandører en fast del af vores samfundsambition. Derfor har det givet god mening for os at tage vores medarbejdere med på leverandørbesøg, så hele fabrikken har et bedre kendskab til vores leverandører og forståelse af vores værdikæde.  

Vi var eksempelvis på leverandørbesøg i Kina i 2009 med 18 medarbejdere, og igen i 2011 hvor vi var hele 28 medarbejdere afsted.

I 2014 var hele virksomheden afsted på pokal-messe i Amsterdam, og i 2017 var alle medarbejdere igen med øst på, da man besøgte leverandører i Thailand.

I 2020 skulle hele virksomheden igen have været afsted. Denne gang til Tjekkiet, da adm. direktør Stig Hellstern er tjekkisk konsul. Men denne tur er udsat pga. Corona-pandemien.

Vi håber meget snart at have vores medarbejdere med på tur igen.