Hos Jydsk Emblem Fabrik gør vi en dyd ud af, at lave kundetilpassede løsninger. Det betyder også, at jo mere du har brug for i din forretning, jo mere tilpasser vi vores priser og standard leveringstid. Det understøtter vores værdi om et langvarigt, tillidsfuldt samarbejde.
Vi ved det kan være tidskrævende at genbestille varer, som indgår fast i jeres forretning. Vores kundelogin løsning er til jer, som jævnligt gentager en bestilling af samme kategori.
Vores udvidede platform er designet til at imødekomme jeres ordre på en tidsbesparende og overskuelig facon.
Du skal have et aktivt CVR-nr., og være godkendt til at betale med faktura.
Du har fastbestemte indkøb af samme varer, enten samme slags eller flere forskellige.
Du har et ønske om at indgå i et langvarigt samarbejde med en pålidelig leverandør.
Vores platform er designet med fokus på overskuelighed og effektiv navigation. På dit kundeområde kan du personalisere et varekatalog, med de varer, som du jævnligt bestiller. Du finder en oversigt over åbne og afsluttede ordre. Der er mulighed for at aflægge lyn bestillinger, samt kan du uploade logo og navne mm.
Har du spørgsmål til vores kundelogin? Tag kontakt til vores salgschef, Jakob, gennem formularen nederst på siden.
Hos Jydsk Emblem Fabrik værdsætter vi langvarige samarbejdsrelationer, der bygger på tillid og gensidig respekt. Gennem vores 138 år har vi leveret produkter af højeste kvalitet til vores kunder.
Erfaring, ekspertise og dedikation
Vores erfarne sælgere kan guide dig gennem vores produktkatalog, og sammen kan I komme frem til den bedste løsning for dig. Vi er dedikerede til at leve op til jeres ønsker.
Kontakt os i dag
Vi ser frem til at understøtte dit brand og skabe værdi med dig og din virksomhed. Kontakt os i dag og hør mere om mulighederne.